
Volem difondre una forma d'entendre l'alimentació que a mi i a la meva família i als meus clients els hi ha canviat la vida.
Així que és més fàcil del que et pots imaginar d'organitzar quelcom com a:
- Xerrades gratuïtes
- Conferencies
- Show cookings
Oferim regularment xerrades, conferències i show cookings gratuïts en i fora del EspaiCuinarSa, per donar l'oportunitat a tothom de tenir informació sobre l'alimentació saludable i em pots conèixer sense cap compromís.
Per a que puguis arribar a conèixer el meu espai i les meves activitats o per què puguis aprofundir temaris de la cuina saludable o de la salut en general, organitzem regularment xerrades i conferències al EspaiCuinarSa en un ambient personal. És un lloc per intercanviar experiències entre tots. Aforament 15 persones, si us plau, sol•licita una reserva.
Per sol·licitar més informació o demanar una cita pot posar-se en contacte amb mi a través telèfon (+34 972 22 41 04 / +34 605 98 92 19) o enviar un correu electrònic a espai@cuinar-sa.es.