PREUS - RESERVA - PAGAMENT
Preus
Tarifes |
Taller en grup |
Taller personalitzat |
Descripció del que inclou |
Taller de cuina en grup de 90 MINUTS amb una breu introducció del temari, pràctica culinària i degustació |
Taller de cuina de 2 hores amb assessorament personalitzat, pràctica culinària i degustació
|
Preu |
55 €/persona |
80 €/persona |
Promoció classes de cuina, si vens acompanyat: |
||
Taller en grup |
Taller personalitzat |
|
Persones amb relació familiar o parella |
Afegim 45 €/familiar |
Afegim 55 €/familiar |
Un/a amic/ga, si es fa la reserva junts |
55 €/persona |
80 €/persona |
Preus de tallers especials: TALLER INTENSIU DE DIUMENGE (10 - 15h): 100 €/persona Preu d'oferta per persona si la reserva es fa junts: 90 € Taller cuina japonesa (2 hores): 60 €/persona Preu d'oferta per persona si la reserva es fa junts: 55 €/persona Els arrossos del món: caldós, sec o cremós (2,5 hores): 60 €/persona Preu d'oferta per persona si la reserva es fa junts: 55 €/persona Experiència macrobiòtica - Pack de 8 cursos: Preu per taller: 45 € Preu pels 8 tallers durant un cap de setmana: 290 € |
Reserva:
Pagament:
La teva reserva estarà confirmada quan rebi la teva transferència bancària al compte ES06 2100 0270 4902 0034 7186 (CaixaBank) o un bizum al 605989219. En el concepte has de posar el teu nom i el número del teu DNI.
Les reserves per tallers en grup s'atenen per rigorós ordre d'arribada fins a esgotar l'aforament màxim de 8 persones.
Els tallers es fan a l’EspaiCuinarSa: C/Universitat de Montpellier 12, 2.1. a Girona amb un tastet al finalitzar. Utilitzem aliments ecològics de la temporada.. Comencem amb una breu introducció del temari i després cuinem junts un menú que podem degustar després.
Per un bon funcionament de la classe et demanaria puntualitat.
Condicions de reembossament:
Si vols donar-te de baixa de la teva reserva confirmada per transferència tingues en compte aquestes condicions:
1. Reembossem el 100 % del pagament menys una quota de reembossament de 3 € si et dónes de baixa 7 dies abans del taller
2. Reembossem el 50 % del pagament menys una quota de reembossament de 3 € si et dónes de baixa amb 4, 3 o 2 dies d'antelació
3. Les baixes d'un dia abans o durant el mateix dia no seran reembossades
4. En el cas que s'anul•li el taller per la meva banda el reembossament serà del 100 % sense quota de reembossament
El reembossament es fa per transferència bancària. Simplement envia'm un mail amb la teva baixa juntament amb el teu nom, el número del taller de cuina i el número del teu compte. La quota de reembossament és de 3 € en els casos indicats anteriorment.
En un cas d’imprevist i no puguis assistir et demano que m'informis per correu electrònic el més aviat possible.